Popis
|
Historie značky H. Upmann je datována zpět do historie až do roku 1844, kdy Herman Upmann, německý bankéř, začal používat speciální imprintované boxy doutníků jako propagační předměty své banky. Tato kombinace se úspěšně osvědčila, čímž vznikla značka H. Upmann a trvá až do dnes. Úspěch této značky byl oceněn cenou sedmi zlatých medailíu příležitosti konání sedmi mezinárodních výstav mezi roky 1862 a 1893; tyto ceny i dnes stále zdobí litografický interiér boxu. Značka H. Ulman byla roku 1922 prodána britské firmě J. Frankau a nakonec v rocel 935 firmě Menendez, Garcia & Cia. Je známá žádost prezidenta Johna F. Kennedyho, kterou vznesl na svého tiskového mluvčího Sierra Salingera, aby ještě v podvečer před deklarací amerického obchodního embarga v roce 1961 obdržel doutníky Petit Upmanns. Doutníky této značky jsou dostupné v omračující škále ručně vyráběných velikostí od jemně až po středně silné. |